Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΘΑ ΑΡΜΕΝΙΑΖΟΥΜΕ ΓΕΡΑ

Oπως σας εχω διαβεβαιωσει εαν μαθω κατι θα σας το πω. Βεβαια ομως απο την αλλη πλευρα πρεπει να τηρησω τον λογο που εδωσα οτι πριν την επισημη ανακοινωση δεν θα ανακοινωσω επισημα το ονομα.

Βεβαιως, και το ξερω, και οσοι με διαβαζετε δεν γραφω..μαλακιες εαν δεν ειμαι σιγουρος.

Γι αυτο απο την επομενη εβδομαδα, ετοιμασθειτε να ΑΡΜΕΝΙΑΣΟΥΜΕ για νεες εποχες.

Υπομονη, και μην φοβαστε τιποτε. Η ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ.
ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΕΧΕΙ ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΕΙ 2 ΠΑΝΙΑ(ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ)

SPORT BILL

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γιατι ρε σπορ-μπιλ μας παιδευεις. Ειμαι και εγω σιγουρος οτι το ονομα το ξερεις.πες μας και κατι αλλο για να το σιγουρεψουμε και εμεις.
Κωστας

RED BLACK BULL είπε...

Μονο το μικρο ονομα και πολυ σας λεω.
john , kai ενα αριθμο κωδικοποιημενο 5022
sport bill

Ανώνυμος είπε...

Κακα τα ψέματα, την αξιοπιστία των νέων αγοραστών θα την κρίνει η φορολογική τους δήλωση και τα ποινικά τους μητρωα. Και βέβαια η νόμιμη και ηθική επιχειρήματικη τους δραστηριοτητα καθώς και οι σχέσεις τους με το δικηγόρο. Και να γνωρίζουν οι νέοι αγοραστές, ο τσιριμπης και ο δικηγόρος ότι οι εξελίξεις ως τώρα και η πορεία του Κούγια μας κάνουν ιδιαίτερα επιφυλακτικους και καχύποπτους.
Σάκης

Ανώνυμος είπε...

redblack πιστευεις οτι θα γινουμε η παναχα της παλιας εποχης με αυτους τους επενδυτες????

RED BLACK BULL είπε...

Φιλε το εχω ηδη αναφερει σε προηγουμενα σχολια μου. Εμενα με νοιαζει πρωτιστως που εφυγε ο Κουγιας. Οποιος και να ελθει αναλαμβανοντας μια ομαδα με χρεη 1,5 εκατομ.+ υποδομη προπονητηριου, και αμεση αυξηση του μετοχ.κεφαλαιου = συνολικα 2, 5 εκατομ. τουλαχιστον σε πρωτη φαση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Μπορει να μην ειναι το τεραστιο μεγεθος, ομως περιμενω να δω την ολη συγκροτηση της ΠΑΕ ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΠΑΕ , για να κρινω.
ΟΤΑΝ θα ειμαι ετοιμος, θα κανω οπως σας εχω πει την πληρη αναλυση μου.
Μεχρι τοτε, υπομονη.

sport bill

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΚΑΗΚΑΝ ΠΡΟΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ.ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΝΕΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΧΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΕΣ ΠΛΟΙΩΝ....

RED BLACK BULL είπε...

οχι ακριβως
sport bill

Ανώνυμος είπε...

θα σ πω τ αρχικα ΤΟΥ να δω αν επεσα μεσα Γ.Α. ΣΩΣΤΟΣ???

Ανώνυμος είπε...

Τι μπούρδες είναι αυτές οτι θα έχει δυο πανιά,ένα μεγάλο και ένα μικρό,δυστηχώς επιβεβαιώνονται οι φόβοι μου οτι προοριζόμαστε για ένα από τα καινούργια παραρτήματα του χοντρού.Κώστας

Ανώνυμος είπε...

μηπως εννοεις ενα ψηλο, και ενα κοντο πανι;

RED BLACK BULL είπε...

ναι
sport bill

Ανώνυμος είπε...

redblack γνωριζεις αν εχουμε κλεισει καμια μεταγραφη πατρινου εκτος απο λαμπροπουλο???????

RED BLACK BULL είπε...

ακριβως
sport bill

RED BLACK BULL είπε...

δυστυχως οχι ακομη, αλλα μην βιαζεστε, ολα στην ωρα τους.
Πρεπει να τους δωσουμε χρονο.
sport bill

RED BLACK BULL είπε...

Φιλοι μου, βλεπω οτι αρκετοι απο εσας, καιτοι Κυριακη μεσημερι, δεν κολυμπατε, αλλα ασχολειστε με την αγαπημενη σας ομαδα. Αυτο το θεωρω πολυ καλο, και μπραβο δυο φορες που καποιοι απο εσας ειναι αρκετα εξυπνοι και εχουν πιασει τον παλμο της ενημερωσης γυρω απο τους νεους ιδιοκτητες,

Ειλικρινα μπραβο σας.

Αντιλαμβανεστε λοιπον, επειδη πραγματι εχουμε να κανουμε με ενα ΠΩΛΗΤΗ (Κουγια '.'.'.) και με αγοραστες (αγνωστους επισημα προς το παρον), καλο να βασταμε ολοι μικρα ...καλαθια.
Υπομονη,

sport bill

Ανώνυμος είπε...

Ειναι αθηναιος???

Ανώνυμος είπε...

Να κανω μια προβλεψη;τιποτα δεν θα γινει και ο κουγιας θα την παει για εκκαθαριση αναγκαστικα την ομαδα.