Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

ΒΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΒΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ??

SPORT BILL

1883PATRATORA

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ;

Ανώνυμος είπε...

απο radiogamma.gr το αρθρο :ΠΑΕ Παναχαϊκή: Δεν υπάρχει Γ. Αρμενάκης για αγοραστής...
«Φωτιές» άναψε ένα δημοσίευμα αθηναϊκού σάιτ από νωρίς σήμερα το πρωί που λέει ότι ο επιχειρηματίας Γιάννης Αρμενάκης που ειδικεύεται με ασφάλιση επαγγελματικών ή ιδιωτικής χρήσης σκαφών, είναι αυτός που ενδιαφέρεται για να αποτελέσει το νέο ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Παναχαϊκή!

Πρόκειται πάντως για κάτι που διαψεύδεται κατηγορηματικά από την πλευρά των υποψηφίων αγοραστών των μετοχών της ΠΑΕ Παναχαϊκή λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το εν λόγω δημοσίευμα κινείται πέραν και μακριά από την κάθε πραγματικότητα.

Ανώνυμος είπε...

αυτος ειναι τελικα redblack??????

RED BLACK BULL είπε...

Για μενα ειναι ενας απο τους ενδιαφερομενους. Μας νοιαζει ομως ποιος θα ειναι ο μεγαλομετοχος . Υπομονη μεχρι αυριο βραδυ, αφου προβλεπεται και η συμφωνια (?) με τον Κουγια . Εμενα ομως μου δειχνουν σοβαροτητα, που δεν εμφανιζονται ως οι νεοι αγοραστες και να θελουν να "παρουν" τσαμπα δημοσιοτητα . Καλα κανουν και διαψευδουν σε ολα τα μεσα οπου εμφανισθηκαν (μετα απο εμας βεβαια) . Εγω αυτο το γουσταρω.
Υπομονη φιλε μου,

SPORT BILL

Ανώνυμος είπε...

Red black κ εσυ ξερολας μου φαινεσαι κ σε ειχα για μαγκα....κ γω ξερω ποιος ειναι αλλα δε σας λεω παιζω τις κουμπαρες...κοψτε ρε παιδια αυτα τα παραμυθια κ μιληστε αν ξερετε ξεκαθαρα....γιατι πες μου τωρα ρεντμπλακ οτι μπορει να χαλασει η μεταβιβαση επειδη το εγραψες εσυ το ονομα κ δεν εμεινε 7σφραγιστο μυστικο...ελεος ,λιγη σοβαροτητα

RED BLACK BULL είπε...

Η συμφωνια φιλε μου δεν θα χαλασει για την ανακοινωση 1 ονοματος, που δεν ξερουμε ακομη εαν ειναι ο μεγαλομετοχος.
Εγω σας εχω ενημερωσει οτι αφηνω μεχρι την Τεταρτη για την ανακοινωση του ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΥ.

Αλλωστε οπως και εσυ, ολοι ενδιαφερομαστε να ξεμπερδεψουμε απο τον Κουγια.

Μετα θα ερθει και η σειρα των αλλων. Αυτων δηλαδη που μπορει να σαμποταρουν την πωληση της Παναχαικης.

Υπομονη 2 ημερες φιλε,

sport bill

Ανώνυμος είπε...

Αυτος ο πουστρανθρωπως μας νιαζη να φηγη, και ας ερθει οποιος να νε.Λες να χαλαση;

Ανώνυμος είπε...

Το ποιος θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης είναι ένα θέμα που πρέπει να ασχοληθούμε. Πριν από αυτό όμως θα πρέπει να δούμε αν θα κλείσει η συμφωνία. Η καθυστέρηση που υπάρχει δεν είναι τυχαία και δημιουργεί ερωτηματικά. Τόσο για την πρόθεση του δικηγόρου να πουλήσει όσο και για τους νέους αγοραστές. Και φίλε sport bill το γεγονός ότι δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη μπορεί να είναι καλό μπορεί και όχι. Στη μέση είναι ο Κούγιας και ο ...τσιριμπης. Όσο για το μυστήριο του ονόματος έχει κουράσει τους πάντες. Αντε να τελειώνουμε αύριο
Σάκης

RED BLACK BULL είπε...

οχι δεν θα χαλασει, αλλωστε και εγω εχω αναφερει, να φυγη ο Κουγιας, και ας ελθει οποιος ναναι. σε πρωτη φαση, να ειναι αξιοπιστοι οι αγοραστες.
sport bill

RED BLACK BULL είπε...

Σακη δεν διαφωνω καθολου. Συμφωνω και με τις εκτιμησεις σου. Οπως καταλαβαινεις το μυστηριο με το ονομα, μπορει να κρυβει πολλα.
Ελπιζω σημερα το βραδυ, να το μαθουμε . Εγω οτι εχω αναφερει, τα εμαθα μονος μου, ψαχνοντας πολυ.

Σιγουρα, μπορει να εχω κανει και λαθος. Απλα ομως οπως εχεις διαπιστωσει, οταν πρωτος εγω εχω αναφερει καποια πραγματα, μετα ακολουθουν τα ΜΜΕ.
ενω θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο. Δεν επιδιωκουμε να παρουμε καποιο βραβειο, απλα θελω να προειδοποιησω τους πωλητες/αγοραστες, οτι δεν θα κρυφτουμε, και θα γραψουμε τα πραγματα με το ονομα τους
. Ναστε σιγουροι, οσοι με διαβαζετε.

Αλλωστε το blog μας, αφηνει παντα ολους εσας να γραφετε τις αποψεις σας. Κανονικα θα επρεπε να ζητω ονοματα(οπως εσυ) αλλα δεν με πειραζει . Αν θελουν να εχουν καποιοι την ανωνυμια τους, δεν με πειραζει . Ομως επειδη καποιοι θα δικαιωθουν στο τελος, δεν θα μπορω να τους αναφερω με το ονομα τους.

sport bill

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΓΩΝΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

redblack θα μας ενημερωσεις για το αποψινο ραντεβου εγκυρα ???????

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑΙ Ο ΓΚΟΛΦΗΣ, ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΟΥΓΙΑ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΑΛΗΤΑΡΑΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΕΡΑΣΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΡΑΤΑ ΑΜΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΚΡΗ ΤΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟς ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

redblack για τους αδελφους γλου γνωριζεις κατι?

RED BLACK BULL είπε...

ΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΟΛΙς ΜΑΘΩ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ, ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ
SPORT BILL

RED BLACK BULL είπε...

TO MONO ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε.Α.

RED BLACK BULL είπε...

ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ PUMA (ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΤΟ 30%).
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ..ΠΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ.
SPORT BILL

Ανώνυμος είπε...

redblack εχουμε κανενα νεο ονομα γνωριζεις κατι????

Ανώνυμος είπε...

Ο Γακιούς, κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

Ανώνυμος είπε...

Ολο σπαζοκεφαλιες βαζετε, πειτε ονοματα ρε γακιους και μαλακιες

Ανώνυμος είπε...

Έχω γράψει εγκαίρως για μουσαντένια μεταβίβαση και δημιουργία νέου παραρτήματος και δυστυχώς μάλλον επιβεβαιώνομαι.Πιστευω οτι η εκκαθάριση και η Γ είναι ίσως η προτιμότερη λύση.Κώστας.

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΡΑΣΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΔΡΑΣΗ.ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΑΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ .

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε sorry, "πάσχω" κι εγώ όσο κι εσύ. Για να το χαλαρώσουμε λίγο το έβαλα. Αναγραμματισμός του "Κούγιας" είναι...

sin1891pge είπε...

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ??? http://s15.postimg.org/wzeu526t7/kougias_Straw_Man2.jpg