Σάββατο 4 Ιουλίου 2015


ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ

Οριακες οι αυριανες δημοσκοπησεις για το δημοψηφισμα. Επειδη το δικο μας blog δεν κανει ποτε πολιτικη του.. κωλου,  τουλαχιστον για να σας φτιαξω την διαθεση για αυριο,  σας παραθετω το ανεκδοτο που μου ειπε ο φιλος μου Βασιλης Θ.  σημερα το πρωι πουμου αρεσε πολυ. και εχει καποια σχεση και με το αυριανο δημοψηφισμα.

"Συζητα λοιπον η κορη με την μαμα της για την πρωτη νυχτα του γαμου.
καλε μαμα τι νυχτικο να βαλω  το βραδυ,  το μακρυ η το κοντο.
και η πεπειραμενη μαμα της λεει
ακου κορη μου, οποιο και να φορεσεις το ..γαμησι δεν το γλυτωνεις."

SPORT BILL

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλοοοοοο

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ sport bill εγώ πάλι πιστεύω ότι με το ανέκδοτο αυτό στέλνεις ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το αυριανό δημοψήφισμα. Αν η ερμηνεία του συσχετισμού ανεκδότου-δημοψηφισματος που κάνω είναι σωστή τότε έχω να σου πω ότι συμφωνώ.
Σάκης

RED BLACK BULL είπε...

Σακη εσυ τελικα πρεπει να διαφερεις απο πολλους αναγνωστες μου. Μου αρεσουν οι πνευματωδεις ανθρωποι.
sport bill

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ φιλε sport bill για το σχόλιό σου χαίρομαι πολύ που αυτό το blog και ένα-δύο ακόμη δίνουν την ευκαιρία σε όλους εμάς τους οπαδούς της παναχαικης να ανταλάσσουμε απόψεις για την ομάδα μας, σε άμεση επικοινωνία με το συντάκτη του άρθρου. Δεν το βλέπεις συχνά αυτό.
Σάκης