Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014



Προβάλλοντας τη θέση του κατά της βίας, που έχει βιώσει στο παρελθόν, ο κ.Αλεξης δηλωνει οτι «Οποιαδήποτε μορφή εθισμού οδηγεί στην αυτοκαταστροφή. Το παιχνίδι που παίζεις με τον πραγματικό σου εαυτό, δε βγάζει πουθενά. Ο διχασμένος σου εαυτός δεν μπορεί να κρύψει αυτό που σου κατασπαράζει τα σωθικά. Τα ναρκωτικά και το αλκοόλ, δημιουργούν σύγχυση, απειλούν κάθε ομαλή λειτουργία του οργανισμού και σου καταστρέφουν τη ζωή», δηλώνει ο Αλέξης Κούγιας.


o ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "LE ΜΑGAZINE" ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΒΙΑ.
- και ρωτω τωρα εγω, καλα δεν καταλαβαινει οτι αυτη η φωτογραφηση του θα "παιξει" πολυ?
ΡΕ ΑΛΕΞΗ, ΕΓΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ.  

SPORT BILL

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περιμενω ανυπομονα το σχολιο του ΠΕΤΡΑΝ ΛΕΒ.

Ανώνυμος είπε...

να μου το θυμηθειτε, ετσι θα καταντηση οταν σηκωθει και φυγει και μας αδιαση τη γωνια.<ουστ ρε απο την Πατρα

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο Κουγια με την ωραια φωτογραφια σου. Οταν δεν τρωει η κορουλα μου θα της την δειχνω για να φοβαται, και να τρωει.
ΤυφλΑ τα ζομπυ που βλεπουμε στο κινηματογραφο.
Φυγε οσο πιο γρηγορα μπορεις.
Νικος>Παναχα

Ανώνυμος είπε...

Τι μαλακας ειναι αυτοες Θεε μου.Τι καταντια για την ομαδα να εχει αυτον τον κοκακια προεδρο.Φυγε ρε πουστη να ξεβρωμισουμε