Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

ΚΑΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ.. ΓΡΑΦΙΚΟΣ

Πήρα μια ιστορική ομάδα όπως η Παναχαϊκή στη Δ' Εθνική και απαξιωμένη,  την ξεχρέωσα,  αλλά δεν έχω βρει προκοπή στην Πάτρα.
 Δεν έχω βρει γήπεδο να παίξουμε και είμαι σε μεγάλο δίλημμα εάν θα λύσω την ΠΑΕ και θα τη θέσω υπό εκκαθάριση,  όχι γιατί είμαι αναγκασμένος να το κάνω αλλά γιατί δεν μπορώ να έχω δύο ομάδες, ή αν θα βρεθεί κάποιος να την πάρει, γιατί η ομάδα πρέπει να υφίσταται ώστε να μπορέσω να διεκδικήσω τα χρήματα από την εγκληματική οργάνωση που ανέδειξε ο κ. Ανδρεάδης. Το ποσό είναι περίπου 7 εκατομμύρια ευρώ».

Για τις 650000 ευρώ που αξιώνει ο κ. Πλεξίδας για την πώληση της ΑΕΛ και του προπονητικού κέντρου: «Έχουμε ένα ραντεβού μέσα στο Σαββατοκύριακο. Μετά θα μπορέσω κι εγώ να μιλήσω με αριθμούς».

πηγη Ραδιο Μετροπολις


Στο εχω ηδη ξαναγραψει κ.Αλεξη. Δωσε το ονομα της ομαδας στη Πατρα, και αντε στο καλο,
και στην ΑΕΛ.
sport bill


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ο Πλεξίδας πουλάει 650.000,00 ευρώ την ΑΕΛ και το προπονητικό κέντρο. Χρέη έχει σίγουρα λιγότερα γιατί πρόσφατα ξεκίνησε η νέ ΑΕΛ.Εσύ ρε ψυχάκια ζητάς εκατομύρια για την Παναχαϊκή, ενώ ο ίδιος μας λες ότι ο ΟΦΗ ο ΠΑΣ και η ΑΕΛ είναι τα μαγαζιά "γωνία". Γιατί δεν τον μαζεύετε ρε παιδιά πριν μας μουρλάνει όλους.

RED BLACK BULL είπε...

Οχι μονο θα αναγκασθει να την πουλησει για 1 ευρω, αλλα του προτεινα να την επιδοτησει και με 200 χιλιαδες για να απαλλαγει.

Καθε ημερα που περνα, τοσο πιο δυσκολα γIνονται τα πραγματα γι αυτον.

Ξερει οτι η Πατρα του εχει γυρισει ανεπιστρεπτι την πλατη. Τι θα κανει? Θα το παιζει ανετος και αλαζονας. Οι εποχες πλεον εχουν αλλαξει.

Επειδη θελει να ειναι στο προσκηνιο, θα αναγκασθει να γλειψει εκει που εφτυσε.

SPORT BILL

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΨΕΙ.ΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

RED BLACK BULL είπε...

Σημερα διαβασα στο φλnews οτι θα παει στη Λαρισσα και θα παρει τον Σπανο και τους παικτες .
Ο Πλεξιδας του ζητα 650.000 για το προπονητικο/γραφεια.
σημερα θΑ ΕΧΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

Οποτε εαν συμβει αυτο, τι θα κανει ο ακατανομαστος?
Θα αναγκασθει να γυρισει το ονομα στη Ερασιτεχνικη
. Και ελπιζω οτι αυτη τη φορα η Ερασιτεχνικη θα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ.

SPORT BILL