Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

 Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΒΕΛΙΔΗ

Ο Λεωνίδας Κυβελίδης «απάντησε» στα όσα γράφτηκαν για την αποχώρησή του απ' την Παναχαϊκή με προορισμό τον Άρη. «Χάρισα τα δεδουλευμένα μου, καλή συνέχεια με όλη μου την καρδιά στην ομάδα», έγραψε ο φορ!

Η αλήθεια είναι πως ο Λεωνίδας Κυβελίδης αποχώρησε… επεισοδιακά απ’ τηνΠαναχαϊκή.
Οι άνθρωποι της ομάδας τόνισαν πως ακολούθησε την δικαστική οδό προκειμένου να μείνει ελεύθερος και να συνεχίσει πλέον την καριέρα του στον Άρη.
Ο έμπειρος επιθετικός θέλησε να βάλει τα πράγματα στην θέση τους.
«Για του λόγου το αληθές!!!Γιατί πολλά ακούστηκαν για το πρόσωπό μου τις τελευταίες μέρες. Όχι μόνο δεν ισχύει η προσφυγή αλλά χάρισα και όλα τα δεδουλευμένα μου (δυστυχώς αυτό δεν γράφτηκε πουθενά)!Εύχομαι με όλη την καρδιά μου, καλή συνέχεια στην Παναχαϊκή» έγραψε χαρακτηριστικά στο Facebook ο Λεωνίδας Κυβελίδης, συνδυάζοντας το εν λόγω κείμενο με την παρακάτω φωτογραφία, θέλοντας να δείξει πως χάρισε και χρήματα που είχε λαμβάνειν από προηγούμενους μισθούς, προκειμένου να «ελευθερωθεί».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να ελευθερωθη απο ποιον;