Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014


ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΟΥΓΙΑ ΠΕΡΙ... ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αλέξης Κούγιας: «Θέλω να σας αποκαλύψω ότι όλο αυτό το διάστημα σας παραπλάνησα, ότι θα φύγει η ομάδα από την Πάτρα, ότι θα πάει στο Αιγάλεω, ότι θα είναι μια ομάδα που θα κάνει προσπάθεια να επιβιώσει στην κατηγορία. Πήρα την απόφαση αυτή για να μετρήσω συμπεριφορές συνεργατών μου, συμπεριφορές ποδοσφαιριστών αλλά και πόσο μετράει η ομάδα στην Τρίτη πόλη της Ελλάδος.
Υποκρίθηκα και βγήκα σοφότερος, αφού πλέον ξέρω τα πάντα, ξέρω συμπεριφορές, ξέρω τι συμφέροντα εξυπηρετεί ο καθένας και πλέον είμαι ένας άλλος Αλέξης Κούγιας. Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό ότι η Παναχαϊκή θα παίξει σε άλλη πόλη και ότι δεν θα είμαι εγώ πρόεδρος αυτής της ομάδα. Μέτρησα συμπεριφορές μετά τις κατάπτυστες ενέργειες και ανακοινώσεις της ερασιτεχνικής Παναχαϊκής και η απόφαση μου είναι όσο μπορώ να ζήσω και να βγάζω λεφτά από τη δικηγορία εγώ και η οικογένεια μου θα σηκώνουμε όλο το οικονομικό βάρος της Παναχαϊκής και θα είμαστε στην ομάδα.

- ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ...ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ,  ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ..ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ. XA, XA, XA, XA
ΡΕ ΟΥΣΤ'.'.

SPORT BILL


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΕΡΑΤΑΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ SITE TOY ΣΠΟΡΦΜΠΑΤΡΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΩΤΟ, ΜΕ 1 ΦΙΛΑΘΛΟ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ 2 ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΑΝΑΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ 2 ΜΟΝΑΧΙΚΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

Και σε κατι φωτο στο πατραγκολ, καποιους αναπηρους διανοητικα και σωματικα ν ακουνε τις αρ@@@ες του.

RED BLACK BULL είπε...

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ PELOP.GR ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΓΙΑ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ, ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΚΑΙ Ο κ.ΑΛΕΞΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟΝ ..ΑΔΙΑΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ..ΝΟΜΟ
ΟΥΣΤ ΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
SPORT BILL

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗΣ.
3 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΔΡΕΣ, ΚΑΙ 10 ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΤΟ ΤΑΡΤΑΝ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ,ΚΑΙ ΣΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΥΠΟΥ.
ΕΣΧΙΣΕΣ ΚΟΥΓΙΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
ΜΑΚΗΣ Τ

Ανώνυμος είπε...

πραγματι ειναι ετσι που το εγραψες. Ο προπονητης ηταν ο ΓΡΑΦΑΣ, και τον εστησε κανονικα. Αλλα και συ ρε Γραφα, δεν ηξερες δεν ρωταγες?

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΗΣ!!!!!!! .Ο ΠΟΥΣ.....ΡΑΣ ΟΣΟ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΤΩΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΞΕΨΥΧΗΣΕΙ......ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ,,,,

Ανώνυμος είπε...

Αποχη, και γιουχα και κλωτσιες οπου τον πετυχαινουμε, στυλ σουβλακερι, να σου πω αν φευγει ο παλιοπ@@@@ας.

sin1891pge είπε...

Μου είχε μπει στο μυαλό να πάω στον αγιασμό και να κάνω φασαρία - δούλεμα - αλλά μου την είπαν όλοι όσους είδα τη μέρα εκείνη και άλλαξα γνώμη (Εμείς μαλ... είμαστε που δεν πάμε?), Να συγχαρώ τώρα τον Αλέξη για τις υποκριτικές του ικανότητες (υποκρίθηκα ότι παίρνω την ομάδα και φεύγω) και απορώ για το κοινό που παρακολουθούσε το λόγο του, πως δεν τον διέκοψε με χειροκροτήματα μόλις το πέταξε. Ελπίζω ο λαός του Αιγάλεω να τον αποθεώσει όπως του αξίζει, που τον έβαλε να ψηφίσει για να πάρει το Αφιμί του Πατραϊκού. Και οι Αιγαλεώτες δημοσιογράφοι να πέρασαν το τεστ, όπως ο δικός μας Μίλτος.
Ζήτω το ιστορικό Αιγάλεω - Ζήτω οι πρωην προπονητές και οι πρώην οργανωμένοι του γαύρου - Ζήτω η λεβεντογέννα Πετρούπολη